innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

8 dagar kvar!!!

Kategori: Allmänt

Nu är det 8 dagar kvar tills jag och många andra ska till Linköping och träna stenhårt och ha superkul! Men iaf idag var jag i nykvarn och såg david lindgren, åt glass och hade superkul... Aa, dessutom såg jag en kille som hade på sig årets selected player jacka se bild... 
 
Men aa iaf det jag skulle säga var att shcemat har kommit!...  och jag ska träna i skolans sporthall vilket är superbra eftersom då behöver vi inte åka bil eller så till andra hallarna utan behöver bara gå några meter... och jag ska träna med keyfloorball från 8-9.15 vilket är väldigt otur och betyder att vi ska upp tidigt på morgonen på lördagen!.... på söndagen ska vi träna 10.30-11.45 vilket är bra!! Jag förstår inte vad vi ska göra när vi inte tränar men ändå!.... På måndagen ska jag träna 9.15-10.30 som är aa jag vet inte, på måndagen har jag även match mot östergötland klockan 7 och 16 på tisdagen ska vi möta sthlm nord! och det är många mer matcher men det är utspritt och jag vet inte vad så nu ska jag plugga på shcemat och fråga pappa om han kan skriva ut filerna också! och så ska jag se vad vi får för mat... 
 
Det här var ett spretigt inlägg men ändå....
 

Kommentarer

  • Finfina jag som älskar den här bloggen och vill vinna ett pris...! säger:

    Ojojoj, du kommer vara helt slut när du kommer hem, lycka till med pluggandet!

    2013-06-06 | 21:18:41
  • Sanna säger:

    Ha så kul- min kusin ska dit-

    2013-06-10 | 14:30:32
  • linnaéa säger:

    åhh vad kul, säger som den översta haha!

    2013-07-19 | 15:57:44
    Bloggadress: http://tjugondeiandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: