innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

Vinnarna!

Kategori: Allmänt

Ja, för inte så längesen startade jag en tävling där du kunde vinna en innebandyklubba, ett hårband eller en väska! Nu är det söndag och jag ska dra vinnaren!
 
Vinnaren av innebandyklubban är: FINFINA JAG SOM ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN OCH VILL VINNA ETT PRIS...! med motiveringen-
 
Hej Klara! Älskar din blogg och vill jättegärna vinna klubban eftersom jag har en men det börjar bli för liten. Jag har spelat innebandy i 8 år och det är min dröm att bli som amanda wendelstig som är min förebild! Jag hoppas att jag vinner klubban.... Jag behöver verkligen en ny, jag har dessutom kollat på den där klubban förut lite sådär så det är väldigt kul att jag kan tävla om den! Jag har inte bloglovin så kan inte följa dig, men jag ska skaffa det snart!
 
Grattis på dej! Kontakta mig på [email protected] så jag kan skicka den till dig!
 
 
Vinnaren av hårbandet är:  MIKAELA med motiveringen-
 
Hejsan Svejsan innebandy tjejen, jag är också en innebandytjej på 12 vårar som jättegärna vill vinna hårbandet. Jag har tyvärr inte bloglovin och vet inte hur man skaffar det... Men jag vill ha hårbandet för att, jag hade ett hårband som har försvunnit bland alla mina andra saker i mitt finfina hem, men iaf jag behöver ett hårband och jag har hår så att allt i för plats i en tofs och jag måste sätta upp met hårspännen men dem åker ut och hårspray funkar inte men ska fundera på att köpa någon av de du tipsade men jag vet inte, men iaf jag behöver ett nytt hårband!.... :) <3
 
Grattis Mikaela, jag ger hårbandet till dig på måndag i skolan sötnos!
 
 
Vinnaren av väskan är MELICA med motiveringen-
 
Tjena, Melica här. En glad innebandy spelare som hade en blogg, men är raderad :( Följer dig på bloglovin och älskar din blogg! Jag är i behov av en ny väska, min är utsliten och trasig och nu har vi börjat duscha så jag behöver plats för handduk, nya kläder, schampo, balsam, tvål, body lotion och så... Vill jättegärna ha den!!!
 
Skickar väskan till dig min fina kusin!
 
Grattis alla vinnare, det kommer en ny tävling inom kort!!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jippi!! Mailar dig på en gång! Ååh vad kul, helt otroligt, är fortfarande i chockstånd! Tack så jävla mycket Klara!"

    2013-06-09 | 12:13:44
  • MeLiCa säger:

    OMG! Kan inte tro det, så glad!

    2013-06-09 | 12:23:24
  • Sanna säger:

    Grattis!!

    Svar: Tack!
    WE LOVE SPORT!

    2013-06-10 | 14:21:09

Kommentera inlägget här: