innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

För er som har lugg....

Kategori: TIPS

Jag, Klara har lugg. Precis nu så är den för kort för att få med i tofsen, för lång för att sätta upp i hårband, för spretig för att sätta upp med hårspännen och för lång för att ha utsläppt. Mm, alltså är det lite svårt för mig... Jag sätter upp håret i en tofs och sprayar med hårspray, det funkar bäst för mig. Här är tips på tre olika hårsprayar från eleven.se 
 
BUDGET
 
Den här billiga budget hår sprayen passar perfekt till en match eller träning, sätt ett svagt pannband över för mer lyx, hår sprayen är från Lee Stafford och funkar perfekt i alla lägen, kostar endast 29 kr HÄR!
 
 
LAGOM
 
Hår sprayen got2b Rockin it outlasting hold hair spray är prefekt. Med den här sprayar du 30 cm från håret och det håller superlänge, du kan även ta på fingertopparna och massera in i hårbotten för att det ska bli bra. Den är just nu på rea för 59 kr HÄR!
 
 
LYX
 
Den här lyxiga hårsprayen innehåller 300ml och är på rea för 195kr (vanligtvis kostar den 299kr), den är perfekt för håret och är faktiskt mot friss också! Kan köpas HÄR!
 
 

Kommentarer

  • Finfina jag som älskar den här bloggen och vill vinna ett pris...! säger:

    ooh, vill jättegärna ha en ska se om jag kan köpa en!

    2013-06-06 | 21:19:21

Kommentera inlägget här: