innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

tävling

Kategori: TÄVLING

 En dag som idag när det spöregnar är inte speciellt kul! Kanske hade du planerat sedan innan att du skulle springa lite ut i skogen eller så har du cykeltävling idag eller vad vet jag, utflykt kanske? Det är aldrig kul att behöva ställa in något på grund av väder. Rätt kläder gör allt roligare, även om det regnar kan du få en toppendag full av roliga saker. Idag tänkte jag starta en tävling där du kan vinna en liten jacka från bubbleroom. och andra produkter.
Jackan Finns i storlek S,M och L och kostar 599 kr i färgen Coral Pink. Jackan är gjord av 91% polyamid och 9% elastan.
Röhnisch Alba 1/2 Zip Coral Pink Bubbleroom.se
Röhnisch Alba 1/2 Zip Coral Pink Bubbleroom.se
Röhnisch Alba 1/2 Zip Coral Pink Bubbleroom.se
 
Den andra saken du kan vinna är ett par träningsbyxor i tvåpack.
 
 
Träningsbyxa 2-Pack
 
 
Den tredje saken är ett hopprep för 99kr
 
 
Du kan ju alltid köpa produkterna själv också genom att klicka på länkarna, jackan går dock bara att vinna!
 
För att vinna ska du... : *Skriva en motivering om varför du vill vinna *Glöm inte att skriva din storlek och email så jag kan kontakta dig *Extrachans, följ mig på twitter, bloglovin, instagram, mylovebasket *Ge mig en shoutout på ig
 
Lycka till!
 
 

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hej Klara, vilket fint namn du har! Jag vill vinna jackan i Storlek S därför att vi väldigt ofta med klassen har utflykt eller så ska vi göra något med familjen. Jag brukar alltid frysa för att jag har dåliga kläder och jackor har jag typ inga alls! Jag lånar typ alltid mammas jackor så att vinna skulle betyda mycket och vara en ära! En jacka skulle nästan förändra mitt liv, även om det låter konstigt så är det sant. Jag skulle kunna springa runt och vara barn igen och leka med de andra tjejerna på utflykter och raster med skolan. Aa, och om det inte är bättre så är Coral Pink min favoritfärg!!

    /Klara

    2013-06-09 | 16:13:07
  • MeLiCa säger:

    Ooh, vill ha de där byxorna! Oj oj oj får nästan hjärtattack, har letat efter exakt såna här träningsbyxor i flera månader nu och så helt plötsligt får jag chansen att tävla om de, helt otrolitg! Så glad asså! Fortfarande i chocktillstånd men asså vilken chans! Vill jättegärna vinna! Men aa, jag har tränat i åratal i slitna gamla byxor och två par nya skulle vara amazing!

    2013-06-09 | 16:17:36
  • MIKAELA säger:

    Hej igen! Är fortfarande glad för att jag vann i din förra tävling! Nu är jag här igen och det blir hårdare konkurans, men iaf jag vill vinna hopprepet så jag kan hoppa varje dag och gå ner i vikt eftersom jag är överviktig. Jag tränar varje dag och när det regnar brukar jag hoppa hopprep men det gick sönder igår så jag hade väldigt tur att du hade en tävling omdet!

    2013-06-09 | 18:10:14
  • Brorsan säger:

    Tjena tjena tjena, min mamma fyller år nästa månad och har inte en aning om vad jag ska ge henne i present, men när jag läste inlägget fick jag en ide. "Ja, en tävling där man kan vinna olika saker" slog det upp i mitt huvud haha och jag bara jag måste va med. Min mamma tränar flera gånger i veckan i ett par jättefula gamla slitna byxor så om ni förstår vill jag tävla om träningsbyxorna tvvåpack. Om jag vinner skulle jag slå in de och ge till mamma, hon skulle bli så glad!

    2013-06-09 | 18:13:49
  • Sanna säger:

    Hej, vill jättegärna vinna jackan i storlek M och ge den till min kusin i studentpresent, för hon älskar att träna och hon behöver en jacka sa min kusins mamma till min mamma! Meil" [email protected]

    2013-06-10 | 14:19:44
  • Lillemor säger:

    Hej! ÄlSkAr din blogg! Den är helt azum! Älskar dina tips, och dina tävlingar är jättebra, speciellt priserna såklart, älskar verkligen att läsa alla dina inlägg varenda dag, blir glad när jag går inte på bloggen... men aa jag vill vinna hopprepet. Min lillasyster älskar att hoppa hopprep och gör de varje dag. Hon älskar mig och jag älskar henne och jag vill ge henne nåt speciellt. Ett nytt hopprep är som en resa för henne och jag vill jättegärna ge henne det!

    2013-06-10 | 15:05:57

Kommentera inlägget här: