innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

TÄVLING!!!

Kategori: TÄVLING

Hej! Här om dan fick jag en kommentar om att jag skulle ha en tävling SÅ HÄR ÄR EN!!
 
Tävlingreglerna är enkla, du ska bara följa mig på bloglovin och skriva en motivering i kommentarerna om varför just du ska vinna! SUPERENKELT! Det är tre priser, en innebandyklubba, ett hårband, och en väska. Jag lägger även upp länkar ifall du inte vinner och vill köpa priserna. Det är tre vinnare, skriv vilket pris du vill ha och att du följer mig på bloglovin och varför du ska vinna!!......
 
FÖRSTA PRISET- INNEBANDYKLUBBA FRÅN ASSIST!
 
 Det här är en fatpipe klubba som du kan köpa på assist, här  klubban kostar 840 kr så det är ett bra pris.
 
ANDRA PRISET- HÅRBAND 
 Ett vanligt fatpipe hårband för 100 kr, funkar perfekt för att hålla håret borta finns att köpa här 
 
TREDJE PRISET- VÄSKA 
 Sista priset är den här väskan från salming, kostar 500 kr och kan köpas här
 
Hoppas att du är med i tävlingen!
 

Kommentarer

  • ANNA säger:

    Hej! Jag följer dig på bloglovin och vill va med i tävlingen, jag vill tävla om alla tre priser, min klubba är snart för liten, min väska är trasig och jag har slarvat bort mitt hårband. Jag vill ha priserna för att det är något jag behöver, jag har inte råd att köpa nytt och sparar pengar just nu till en annan sak, jag älskar innebandy och vill satsa stenhårt på det!!

    2013-06-06 | 10:44:01
  • Lissa säger:

    Hejsan, jag vill vinna hårbandet. Jag har inte blogloving så kan inte föja dej däj men jag kan väl fås vara med i tävlingen ändå*?

    Jag vill ha hårbandet för att-
    1. Jag får inte köpa ett för pappa och jag vill ha ett som jag kan spela innebandy i.
    2. Jag älskar fatpipe och samlar på saker från de och hårband är det sista jag behöver....
    3. Jag hade ett hårband förut men det gick sönder och hade dålig kvalitet men jag vet att fatpipe är bättre!

    Svar: Såklart kan du få vara med ändå!
    WE LOVE SPORT!

    2013-06-06 | 10:50:33
  • Ahmed säger:

    Jag vill ha klubban, därför att jag behöver en ny!

    2013-06-06 | 19:10:58
  • MeLiCa säger:

    Tjena, Melica här. En glad innebandy spelare som hade en blogg, men är raderad :( Följer dig på bloglovin och älskar din blogg! Jag är i behov av en ny väska, min är utsliten och trasig och nu har vi börjat duscha så jag behöver plats för handduk, nya kläder, schampo, balsam, tvål, body lotion och så... Vill jättegärna ha den!!!

    2013-06-06 | 19:13:58
  • Julius malen säger:

    Sho bre flickan, jag vill ha klubban och orka följa dig på bloglovin, men iaf ja vill ha kluban för den äör snygg,coll,f1 bra, oälskar fatpipe...

    2013-06-06 | 19:15:55
  • MIKAELA säger:

    Hejsan Svejsan innebandy tjejen, jag är också en innebandytjej på 12 vårar som jättegärna vill vinna hårbandet. Jag har tyvärr inte bloglovin och vet inte hur man skaffar det... Men jag vill ha hårbandet för att, jag hade ett hårband som har försvunnit bland alla mina andra saker i mitt finfina hem, men iaf jag behöver ett hårband och jag har hår så att allt i för plats i en tofs och jag måste sätta upp met hårspännen men dem åker ut och hårspray funkar inte men ska fundera på att köpa någon av de du tipsade men jag vet inte, men iaf jag behöver ett nytt hårband!.... :) <3

    2013-06-06 | 21:10:56
  • Finfina jag som älskar den här bloggen och vill vinna ett pris...! säger:

    Hej Klara! Älskar din blogg och vill jättegärna vinna klubban eftersom jag har en men det börjar bli för liten. Jag har spelat innebandy i 8 år och det är min dröm att bli som amanda wendelstig som är min förebild! Jag hoppas att jag vinner klubban.... Jag behöver verkligen en ny, jag har dessutom kollat på den där klubban förut lite sådär så det är väldigt kul att jag kan tävla om den! Jag har inte bloglovin så kan inte följa dig, men jag ska skaffa det snart!

    2013-06-06 | 21:18:10
  • Julia <3 säger:

    Hej... Jag vill ha väskan för att jag behöver en och föresten, din blogg är asgrymm!

    2013-06-08 | 15:28:42
  • Alia säger:

    Hej, jag vill vinna hårbandet som det står fatpipe på. Jag har massor av produkter av fatpipe och är bara i behov av ett hårband så det skulle vara jättekul att vinna'!

    2013-06-09 | 01:10:14

Kommentera inlägget här: