innebandyloversj.blogg.se

Dagliga inlägg för alla som älskar innebandy, även tips på produkter!

Blandat spretigt inlägg utan rubrik....

Kategori: Allmänt

Tjenare alla bloggläsare! Jag kan inte förstå att det bara är 6 dagar kvar tills jag ska till Linköping och få stenhård träning. Sjävl idag har jag varit på Lida, igen och hejat på lillebror, lilllasyster, några kompisar och så medans de cyklade genom banan. Min lillebror är 6 år och tävlade bland 8-10 åringar och kom på 35 plats av 49 så det var faktiskt bra!! Stina kom på 13 plats och min lillasyster på 23 plats men fick ingen bra start och hamnade efter! 
 
Och ni som inte har sett än så har jag en tävling och imorgon när jag vaknar så kommer jag lotta ut vinnarna vilket betyder att nu är det sista chansen att vara med!!
 

Kommentarer

  • Alia säger:

    Då måste jag väl skynda mig och va med då da!

    2013-06-09 | 01:07:40

Kommentera inlägget här: